Blåsor...

...under fötterna fick jag häromdagen när sambon ♥ och jag var ute och promenerade. Det var varmt, jag gick utan strumpor i mina gamla sandaler och det blev någon slags bränneffekt. Det var precis så det kändes att det brändes under fötterna. Hade som blåsor under trampdynorna och smorde in med silonsalva för att över huvudtaget kunna gå.
2 dagar denna vecka direkt efter jobbet har vi varit och letat sandaler och skor till mig. Hittade ett par sandaler från ecco som kostade 680:- och ett par adidas gymnastikskor
modell mindre klumpig för 399:-
Så nu är skokontot överskridet och slut för denna gång.

sandalgymnastiksko


//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: jossan

snygga skor. :)

2009-07-06 @ 21:18:10
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0