Inspiration?

Har haft dåligt med inspiration och ork att skriva på bloggen. Känns inte som den är bättre nu heller men tänkte ändå skriva några rader.

Håller alla tummar jag har för att det går bra för guddottern och hennes företag. Ska stötta genom att investera i lite riskkapital.

Har vaknat så hiskligt tidigt nu på mornarna ett tag, tvungen att gå på toa och sen svårt att somna om. Det är väl något tillfälligt hoppas jag. Har försökt att ta igen det genom att sova på em men det har tyvärr inte funkat. Verkar ha svårt att koppla av. Kan bero på jobbsituationen, trivs inte riktigt och söker nytt jobb.
När ska jag få sova ut?

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror sambon ♥ ska på folkrace och jag blir solo hemma hela dagen.
Funderade igår kväll på om jag skulle åka och hälsa på gamla "gamla" jobbet men idag känns det inte riktigt som jag har lust, vi får se fram på dagen....

Vad finns annars för alternativ?

Städa, tvätta fönster, skura ugn m.m hur kul är det på en skala?

Nu hoppas jag att gubben vaknar snart så att vi får lite frukost i oss, bye for now...

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0