Är idag första dagen...

...på resten av mitt nya liv?

Har återigen börjat att försöka minska i vikt. Känner att ett krafttag måste tas. Så direkt efter jobbet ut på en promenad för att sen komma hem och äta 1 morot, ½ paprika och dricka 1 portion måltidsersättning.
Varför börjar man alltid med sånt här på måndagar?
Nu gäller det bara att kunna hålla fast vid hårda tag, jag håller alla mina tummar för att det ska fungera. Är ju nästan uppe i min matchvikt igen tyvärr. Hade ju tidigare lyckats gå ner några kilo och köpt mig en sommar/höstjacka som jag nu inte kommer i..."suck"
Kvinnans eviga kamp mot vikten skulle man kunna skriva många böcker om men jag tror ingen skulle vara intresserad av att läsa. Nåja, önskar mig själv lycka till i alla fall ;o)

Grattis till min guddotter som har lite skoj att se fram emot ;o)

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är livet en enda lång kamp mot övervikten. Lycka till, jag ska nog oxå köra lite måltidsersättning, kanske nästa måndag... "blink"

2010-09-20 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0