Bara skräp...


...på tv, tycker inte det finns nåt att glo på nu för tiden, bara en massa bönder som söker hollywodfruar, men vad vill jag se då? CITYAKUTEN var ett program i min smak men den serien görs inte längre. Det kom en annan liknande serie miami medical men vet inte vart den blev av. Är helt enkelt ingen tv människa. Kanske ser på sin höjd ett par timmar i veckan. Men vad gör jag då istället? Sitter vid datorn, spelar spel eller jobbar lite.
Igår lyckades jag ta en promenad efter jobbet men idag var jag alldeles för trött för det, satsar på morgondagen istället. Varför göra något idag som du kan skjuta upp till imorgon? ;o)

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Nina

Helt rätt filosofi

2010-09-21 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0