Åtta...

...bordstabletter köpte vi igår och dom är nu strukna och ligger i linneskåpet, frågan är bara när kommer vi ha användning av alla åtta? Vi är ju bara två i familjen...och med tanke på hur ofta vi har gäster hemma så hade vi nog klarat oss med fyra...hihi. Nåja, kan vara bra att ha ändå. Visst finns det mycket som kan vara bra att ha och tänk om man skulle köpa allt som kan vara bra att ha då skulle man vara utfattig.
Så är då denna tisdag snart förbi, vart tar dagarna/veckorna vägen?
Sa idag till sambon ♥ då vi satt och åt att efter jag fyllt 40 år så tycker jag tiden bara flyger iväg för det är så det känns.
Min guddotter fyller 18 år i år, stora tjejen har hon blivit. Tycker det inte var alltför längesen hon lärde sig gå, skumt...här kommer en bild från hennes konfirmation:



Nog filosoferat för denna gång.

Bye for now...

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Josephine

GUUD VILKEN GAMMAL BILD! ÄR DET DÄR VERKLIGEN JAG? :o

2010-09-29 @ 19:48:17
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/
Postat av: Eva

Javisst är det du!

Måste du skriva med så stora bokstäver...hihi

2010-09-29 @ 20:02:41
URL: http://evabloggen.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja lilla gumman...undrar hur gammal man är själv...24? eller 84 känns det som ibland

2010-09-29 @ 21:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0