Anställningsintervjun...

...gick ganska bra tyckte jag, det var tydligen jättemånga sökande, 8 som var kallade på intervju, alla högt kvalificerade. Arbetsplatsen och cheferna som ingår i ledningsgruppen var sympatiska och trevliga. En timmes intervju av dom och sedan 3 fackliga ombud som gjorde en egen intervju. Nästan samma frågor så det kändes lite tjatigt, får besked senast fredag. Jag hoppas verkligen på detta för allt kändes bra tyckte jag, Ska vara förutom lönen då, chefen sa dom inte kan ge mer än 150:- mer än vad jag har idag. Nåja...vi får se. Håll tummarna!

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Jossan

grattis!

jag hörde att du hade fått jobbet :)



kram

2009-05-06 @ 17:16:44
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0