Gjorde allt ...

...jag förutsatt mig att göra utom att slipa bänken idag. Pappa var här på en snabbfika, han lämnade cykeln och en planka som vi ska ha som avgränsare i blomrabatten på framsidan. Jag fortsatte min plantering, sambon grävde en grop åt mig vid sidan om syrenerna där jag satte gula växter, såna som jag har på kortsidan av huset, vet ju inte vad dom heter men fint blir det tror jag, får återkomma med en bild då dom blommar. Vattnade ute, tog en timme. Kollade på CSI och nu är det läggdags.

Lägger in en bild från vår semester på Rhodos:


Utsikt från akropolisklippan i Lindos.

Minnesstunden för min vän och f.d arbetskamrat blir på torsdag kl.14.00.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0