Hemma...

...efter en kväll hos väninnan och hennes två barn, blev ju utkastad hemifrån då sambon fick besök.
Gubben kom och hämtade mig så jag slapp gå ensam hem.
Är lite mör efter några cider och nu är det väl läggdags skulle jag tro.
Ikväll får vi besök av sambons syster. Hittade ingen present till henne när vi var och handlade, hoppas vi kan hitta något lite senare idag. Kanske får bli Skärholmen, det beror på när sambon ♥ är körbar.

Måste nog städa också innan vi får främmande, troligen kommer även gubbens bror på fredag em, då blir det nog grillning.
Så är då planerna: städa och hämta systern senare ikväll, Vingåker på fredag, folkrace på lördag, min pappa som fyller år på söndag och på måndag morgon åker hans syster hem.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0