Ledig dag idag?

Nej, skulle haft det idag men efterson chefen var så tillmötesgående ( sa upp mig i onsdags och blev beviljad semester i 3 veckor from 12/5) när jag sa upp mig så hade jag inte mage att säga nej då hon bad mig jobba extra idag.

Jobbade mellan 7-12, tänkte sätta mig en stund i solen då jag kom hem och det gjorde jag men vad händer?
Jo fanskapet går i moln efter 10 minuter, typiskt.
Vad ska man då göra då? Jo man tar ett litet power-nap (lyx).

Tvättade, förberedde middagen, tortillas, mums.

Sambon ♥ och jag tog en öl/cider och satte oss i hammocken en stund efter han kommit hem, han hade varit och tvättat bilen direkt efter jobbet. Imorgon ska jag jobba heldag "usch* 8-21. Bilen besiktas imorgon, hoppas det går bra.

Nu är det tydligen ishockey på tv men jag ska nog läsa lite istället.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0