Liljekonvaljer...

liljekonvaljer...plockade jag på min promenad imorse, dom lila vet jag inte vad dom heter, någon som vet?

Sitter och funderar på vad sambon ♥ ska få för gott att äta ikväll på sin födelsedag, räkcrepes kanske...

Men var tog denna dag vägen? La mig vid tio och skulle försöka sova lite, men då ringde min gamla chef och ville bjuda på lunch imorgon som tack för att jag klurade ut och gjorde frågor till en tipspromenad åt henne, sen ska vi ha sällskap till minnesstunden.
Försökte somna igen men det gick inte, var upp och pinkade två gånger sen hamnade jag i någon slags konstig dvala och vaknade nyss, tre timmar som är "borta".
Dags att sätta lite fart nu.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0