Mår bättre nu!

Inte helt bra men mycket bättre, inflammationen har nog gett med sig.

Så idag skulle det då bli bättre väder än igår men inte då. Enligt dagens väderprognos:
Övervägande soligt och uppehållsväder.
18°C 2 m/s
Men tyvärr så stämde inte det, skitväder, mest mulet hela dagen.

Och vad händer idag då? Ja inte vet jag, som vanligt finns ju massor att göra och diska måste jag. Borde gå igenom vintergrejor också, på hatthyllan ligger mössor, halsdukar och vantar som ska stoppas undan efter vintern. Kanske skulle baka lite bullar. Sambons syster från norrland kommer torsdag-söndag, kan va mysigt att ha lite fikabröd.
Körde torrjäst för första gången och säger bara en sak, ALDRIG mer torrjäst, degen jäste aldrig men jag prövade att baka ändå och det minsta man kan säga är att bullarna blev totalt misslyckade smily.

Väninnan ringde och lurade med mig till en handelsträdgård, det resulterade i en ny rabarber "Rosenhagen" och tre perenner, myskmalva, bergstenfrö och gullnattljus.

Sambon ♥ jobbar över ikväll så jag har gott om tid att fortsätta pyssla ute, det ser ut att börja klarna upp lite nu äntligen. Att rensa ogräs är ingen höjdare men det hör ju till tyvärr, har en hel del marktäckare men inte så det täcker riktigt överallt och vad växer där om inte ogräs!

På intensiven är det ganska så oförändrat, det har gått en vecka nu, hon andas lite själv och får lite hjälp av respirator och är högst prioriterad när/om en ny lever kommer in.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0