Muskelinflammation...

...tror jag att jag har, bränner som eld i nacke, axlar och skuldror. Ska smörja med zonsalva.

Åkte förbi väninnan i går och grattade på hennes födelsedag, blev bara en mycket kort stund. Pratade lite om vad som händer på midsommar, vi får se vad det blir.

Var bjuden till min "gamla" chef på middag igår, var först och hämtade upp gamla kollegan. Det var trevligt, god mat, mycket prat och en liten del eurovisionschlagerfestival.

Idag har det gått i pysslandets tecken, sambon ♥ målat staket och jag planterat.

Inget nytt med min fd jobbarkompis på intensiven.

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: nina

Man skulle kanske börja blogga, fast en annan är ju inte lika bra skrivare som du

2009-05-18 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0