Onsdag, arbetsdag

Lite ågren kan erkännas att jag hade imorse då klockan ringde och jag vaknade 05.30. men men, bara att bita ihop. Sambon ♥ släppte av mig  vid mitt jobb innan han fortsatte till sitt jobb, himla bekvämt faktiskt.

Har gått upp lite i vikt under ledigheten så nu får man ta i med hårdhandskarna. Ringde till pappa för att få hit min cykel, den brukar vara hos honom på vinterförvaring, lite knasigt kanske men sen mamma dog och jag "ärvde" den så har jag inte velat lämna den i vårt cykelförråd pga stöldrisk. Mamma var ju så rädd om cykeln som hon fått av pappa även om hon i princip aldrig cyklade på den.

JAG FICK JOBBET!!! (Tyvärr så är det väl slut med den lyxen att få skjuts och hämtning till/från jobb.)

Hon ringde imorse vid niotiden, var på jobbet så det kändes inte så bekvämt att prata, gick in till min chef och sade upp mig, lyssnade efter att det är ok att jag slutar sista maj, ska börja där 1/6, hon skulle ringa igen imorgon. Och jag ska antagligen dit på fredag för att prata och kolla lite mer, skriva avtal. Måste ringa lönekonroret imorgon och kolla exakt hur mycket semester jag har innestående, vill försöka ta ut den innan jag slutar.
Hoppas min nuvarande chef ställer upp på det. Borde inte vara helt omöjligt ialf.


//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0