Sista arbetsdagen

Hade lite smått ont i magen hela dagen.
F-n, jag bytte ju jobb i januari (inte själv-valt tyvärr) och nu dags igen. Försökte säga hejdå till så många som möjligt under dagen. Fick en orkidé av en av tjejerna och från chefen en jättestor million bells i flera olika färger(tydligen har man gjort lite gott intryck ialf).
Kändes lite vemodigt att lämna tillbaka nyckel och kodkort men ändå rätt så skönt när jag gick därifrån. Tror nog att jag gjort rätt i att söka nytt arbete, har ändå känt att jag inte riktigt trivts.

Var hemma vid 14.30, tog en tupplur. Satte lite tagetesfrön i min stora kopparkittel. Hoppas det är bra väder imorgon så jag kan fortsätta plantera lite. Om inte så måste jag nog plantera om sånt jag sått tidigare i år i större krukor.

Åt lite extra gott till kvällen, sambon ♥ mixade 2 jordgubbs daiquiri till mig och jag kände mig lite bortskämd, skönt.

Glodde lite på dumburken innan läggdags.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0