Sista semester veckan...

...startar nu, visst känns det lite trist, tiden går så fort. Funderar på hur man bäst utnyttjar sin ledighet och kommer fram till att ta dagen som den kommer och göra lite som man vill. I vardagen har jag så många måsten och borden, fast känner av dom när jag är ledig också. Är en person som har ganska svårt att göra ingenting och när jag väl gör det kommer mitt dåliga samvete över att inte ha gjort något, knasigt!
Nåja, nästa måndag är det nya friska tag då jag ska börja på mitt nya arbete.

Idag så har jag planer på att tvätta, diska, fixa matlåda till sambon ♥, rensa ogräs, ta en tupplur och börja slipa bänken därute, får se vad som blir gjort av allt detta.
Ja just det, pappa ska komma förbi med cykeln också.
En present till sambon som fyller år på onsdag ska också inhandlas men det blir nog inte idag.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0