Skam den som ger sig...

Var upp på affären vid 9-tiden och köpte riktig FÄRSK jäst, nu ska det bakas riktiga bullar. Börjar baka och upptäcker att strösockret inte räcker, typiskt. Hittar snabbitsocker längst in i skafferiet och använde mortel för inte f-n orkade jag gå upp till centrum en gång till.

Tydligen har sambon ♥ bjudit hit väninnans gubbe ikväll men det är osäkert om han kommer. Han har även bjudit hit en annan kompis till mig som han själv fått lite kontakt med, inte heller säkert att han kommer, beror på när han ska hämta sin son, om han ska hämta honom torsdag fm så är det möjligt han kommer hit ikväll och sover här. Sambon ♥ och jag ska åka och handla då han slutar jobbet, förhoppningsvis så slutar han redan kl.13.00. Det ska köpas mat, alkohol, present till systern som fyllt 50 år och mer jord.
Är det så att han får besök ikväll sticker väl jag till väninnan en sväng så gubbarna får vara ifred.
Drar till väninnan nu eftersom hennes sambo kommer hit, den andra nissen har inte hört av sig så då kommer han inte verkar det som.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0