Sorgen...

..la sig över mig när jag på förmiddagen idag fick reda på att min vän och f.d arbetskamrat avled inatt.
Det känns mycket konstigt att hon inte längre finns med oss, jag kommer att sakna henne så.
Tänker väldigt mycket på hennes 16-åriga dotter och undrar hur hon har det. Pratade med en annan f.d kollega och dom hade pratat om att dom på arbetsplatsen ska ha en minnesstund för henne nästa vecka. Självklart så kommer jag att åka dit.
Det har varit svårt att försöka vara som vanligt idag, var med sambon ♥, hans syster och min guddotter i Vingåker för lite shopping. Har känt en oerhörd trötthet och ingen lust med något alls.

Pappa ringde och han och hans särbo satt och tittade på resor till Grekland, Faliraki. Tycker verkligen att dom ska åka dit för att när vi var i Rhodos stad här i april så trivdes vi verkligen, så resan är ju värt det tycker jag.

Nu sitter vi här jag, min sambo, hans syster och hans bror, dom verkar verkligen trivas med att få träffas och visst är det trevligt men jag är verkligen trött och efter några cider så är jag lite mör.

Tror att jag snart ska gå och lägga mig, det är en dag imorgon också.


//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0