Måndag...

...och första arbetsdagen på veckan avklarad. Stress idag med men lite mer positiv stress känns det som. Bara två veckor kvar nu till kollegan kommer tillbaka från semestern. Ser en ljusning ;o)

Längtar till fredag då vi åker iväg på åbo-kryssning, jag och sambon och några goda vänner till oss.

Blev räksallad till middag idag då vi hade rester från helgen kvar.

Försöker hålla igen så mycket som möjligt under dagarna (kör nutrilett på jobbet) men unnar mig att äta riktigt på kvällen.
Måste också sluta med godiset eller rättare sagt chokladen, men hur lätt är det på en skala???


Choklad älskar alla och alla älskar choklad.


Vissa säger att även choklad kan laga hjärtan, vilket är ett vetenskapligt bevisat att just choklad sänder ut glädje ämnen i kroppen så man blir glad.

Mer exakt kan man säga att choklad det bedövar smärtan, för den är som en alvedon när man är sjuk, bedövar tills man blir bättre.

Betyder detta att jag är sjuk?



//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Nina

Då är nog hela världen sjuk och jag mest av alla!

2010-08-23 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0