Fick just veta...

...att min faster avled igår efter en lång tids sjukdom. Cancer.
Jag minns då jag var yngre och tillbringade en del tid hos henne och mina två kusiner. Det var skoj att vara där minns jag att jag tyckte. Annandag jul var den dagen då farmor skulle besökas och jag fick träffa min faster och mina kusiner. Vi träffades sporadiskt under några år mest vid födelsedagar och andra bemärkelsedagar.
Har nu inte träffat varken mina kusiner eller min faster sen farmor begravdes för 6 år sen.
Hade ingen kontakt alls med faster/kusiner under dom sista åren, visste dock att hon var svårt sjuk men ändå ett tråkigt besked att hon nu är död.

R.I.P faster.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0