Åter...

...från Adak. Besöket varade i 8 dagar + ca 2 dagar till bilkörning. Har legat om nätterna i en 30 år gammal bäddsoffa och har djävulskt ont i ryggen. Gårdagen kan ej beskrivas, idag tror jag det är något bättre faktiskt.

Jag säger till sambon ♥ att om han ska dit nästa år igen så följer jag nog inte med. Har väl varit där 3-4 gånger nu och i början var det nog roligare än vad jag upplever det nu. Förstår ju att han vill upp och träffa alla sina släktingar och vänner men det blir lite för mycket för mig. Nåja, vi får se.
Var på en auktion i Malå en dag, hälsade på hans systerdotter i Lainejaur en annan dag, sen var det dans på lördagen och rockabilly som avslutning på onsdagen, hann med att se två filmer, män som hatar kvinnor och änglar och demoner, var och åt palt till lunch en dag (ingen höjdare tyvärr).

Var med sambon ♥ 3 gånger då han fiskade.
En bild från Bastusel:

adak09

Annars var vi mest hemma hos hans syster, en av hans bröder var också där och vi besökte även hans andra syster.

Kan idag vara en dag för bakluckeloppis?

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0