Hoppade och skuttade...

...inte ur sängen när klockan ringde 05.10 imorse, segt men kom iväg 05.50, bussen gick 06.00 och kommunikationerna fungerade bra, var på jobbet 06.45, börjar ju 07.00 och är tvungen att ta buss, pendeltåg och buss igen, den faktiska restiden är 40-50 min, inte så farligt ändå tycker jag. Man vänjer sig väl. Måste fixa lite musik att lyssna på på vägen, för många byten för att läsa en bok, blir ju bara upp och ner med boken då man måste byta färdmedel så ofta.
Hektiskt dag med ledningsgruppsmöte mellan 9-11.30 sen anhörigmöte 13-14.30, stora förändringar blir det nu när chefen blandar om på dom olika bostadsgrupperna för att få tjänstgöringsgraderna mer jämt fördelade, man kan väl säga att ca.3-4 personer får byta grupp, varje grupp har ca.13-16 anställda.
Det var tufft att meddela dom på em, en del reagerade knappt och en del blev hysteriska, började gråta och hotade med att säga upp sig. Fler att meddela imorgon men då är det inga möten så förhoppningsvis får jag lite annat gjort då också.
Blev kvar länge på jobbet då min chef kom med mitt användarnamn och lösenord för att logga in i datorn, kom inte iväg förrän med 17.15 bussen.
Var hemma 18.00, fixade i ordning varsin omelette till mig och sambon ♥, vilade 20 minuter och sen lite pyssel ute och vattning av blommorna inne.
Läste ut boken "Män som hatar kvinnor" av Stig Larsson så nu ska jag börja med den andra boken "Flickan som lekte med elden".

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0