Läser...

...en bok nu när jag åker fram och tillbaka till jobbet, den är så stor att den tar upp hela handväskan ;o)
Idag slapp jag springa till bussen från tåget vilket jag fick göra igår, har fungerat över förväntan med kommunikationerna hitills, vilket det säkert inte lär göra i vinter. Var ut på bostadsgruppen och hjälpte till över lunchen då en ur personalgruppen ramlat i korridoren och var tvungen att få skjuts av en annan personal till akuten, får ringa henne imorgon och höra hur hon mår.
Imorgon jobbar jag 13-21, måste kolla hur det är på kvällarna på jobbet också. Skulle ha jobbat på bostadsgruppen igår förmiddag men då var jag tvungen att gå på ett möte som jag inte visste om då jag planerade detta.

Sambon ♥ och jag var och handlade efter vi ätit och kom nyss hem.

Väderprognosen för fredagen ser tyvärr inget vidare ut :o(

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0