Uppe med tuppen...

...som vanligt. Vaknar alltid tidigt på helgerna också. Är oftast trött när jag vaknar och vill sova mer men det är som att kroppen och då speciellt ryggen säger till att nu är det färdigsovit. Nåja, bara att acceptera. Fördelen med helgen är ändå att då kan man ta sig en tupplur då man känner för det som kanske efter frukost eller en stund på eftermiddagen.

Igår var vi hos min väninna och hennes sambo. Min guddotter och deras gemensamme son var också där. Vi åt lunch och fikade, spelade lite boule. Tyvärr tillät inte vädret att vi spelade så länge, synd för det var skoj. Tanken var att vi även skulle ha grillat men eftersom vi ätit så mycket under dagen var det ingen som orkade mer mat, satt och pratade och smååt på ost/kex och godis istället, hade det allmänt trevligt.

Så vad händer idag då? Den som det visste, en vän till oss kanske skulle komma över men jag tror inte han kommer. pratade med honom på telefon igår och redan då lät det tveksamt.
Kommer inte riktigt ihåg men jag tror jag bjudit hit min pappa och hans särbo, jag får ringa lite senare och höra efter. Ibland är det lite snurrigt uppe på hjärnkontoret.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0