Ny vecka...

...och jag känner mig ganska utvilad efter helgen som varit. Men det är hiskligt tidigt att stiga upp om mornarna, speciellt nu när jag går upp tio minuter tidigare än förut bara för att slippa stressa, alltså uppe med tuppen kl.05.00 "hua".
Det flöt på på jobbet idag, fick en hel del gjort + att jag började rensa efter hon som hade jobbet innan mig, man kan inte säga att hon gjort ett så bra jobb, lämnat massa bråte och skräp efter sig.
Gick hem kl.15.00 och vilade en halvtimme då jag kom hem.
Sambon ♥ kom hem, vi käkade och pysslade lite med sånt där skojigt som disk och dylikt.
Sen blir det nog att glo på CSI ikväll och därefter läggdags.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0