Efter jobbet...

...idag var jag och fikade i Södertälje med min gamla chef. Vi satt och skvallrade i två timmar innan vi bägge kände det var dags att bryta upp. Trevligt och dessutom bjöd hon på fikat, vi tog varsin blåbärspaj med vaniljsås ;o)

Jobbet rullar på och jag kommer mer in i arbetet för varje dag som går. Hoppas jag snart får koll på alla rutiner. Försökte lägga in och ansöka om min sommarsemester men det funkade inte.
Ska be någon om hjälp, fast det är inte säkert det är hos mig felet ligger, vi får se.
Idag skulle beslutet om vår framtid som gruppchefer tas, hoppas vi får något besked imorgon.

I lördags hade vi två gamla vänner  här på besök, hade inte träffat dom på länge så det var skoj, vi grillade och spelade lite sällskapsspel.

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0