Helgen som gick...

...innefattade mest vila för mig och mitt knä. Var på bio i lördags och såg Linje 123 kapad, helt ok. Var till naprapaten igår och ska dit igen på fredag. Tydligen knas på mitt inre ledband, någon tokig vridning som gör att allt inte står rätt till.

Idag bokade sambon ♥ in oss på hotell, 2 nätter i Kalmar och 2 nätter i Borgholm på Öland, vi åker den 10:e september och kommer hem den 14:e, en liten minisemester. Ska bli skönt/skoj att komma iväg.

På lördag ska vi hjälpa väninnan och hennes familj att flytta till Eskilstuna, jag kommer att sakna dom, speciellt min vännina och min guddotter, sen på kvällen ska vi in till Fredhäll på en inflyttningsfest hos en annan vän som flyttat.

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv; Jag kan fixa den när som helst. :) Men mig blir du inte av med så lätt. Jag kommer att hemsöka dig hela tiden. När du som minst anar det så står jag och ringer på din dörr.. Mohahaha.

XD

2009-09-01 @ 22:26:28
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0