Var så trött...

..igår. Gick hem tidigare från jobbet, var hemma vid halv två, skönt. La mig och och sov i en timme. Lullade runt tills sambon ♥ hade middagen klar, kollade tv en stund men var så trött att jag var tvungen att lägga mig en stund igen. Tro f-n att det var svårt att somna sen inatt.

Har vikt lite tvätt nu och diskat, väntar som vanligt på att sambon ♥ ska vakna så vi får lite frukost i oss.

Skickade ett mejl igår till vår högste chef och frågade om vår tillförordnade chef får stanna hos oss och fick svar att det ligger ute en annons internt och att den som passar bäst in på den är vår chef!
Så nu hoppas jag och min kollega att bossen söker tjänsten och får den.

I övrigt idag blir det nog lite pyssel hemma igen, ska definitivt försöka städa så att man inorgon bara kan lata sig fram till vi ska uppvakta min käre far på em. Han har lovat att bjuda på sina berömda revbensspjäll med sås och potatis...*yummie*

//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0