Trodde inte det var sant...

...att det var fredag igår. Tror aldrig jag varit så slut och längtat efter helgen. Var en tuff vecka arbetsmässigt då pressen att få 5 avdelningars schema färdigt och att sköta ruljansen på 4 avdelningar under 3 veckor. Fick till slut hjälp av chefen med schemat och på måndag är det bara några finjusteringar som ska göras innan det kan delas ut till personalen.
Att veckan sen också innebar att tisdag eller var det onsdag natt? vara vaken pga av att grannfrun ovanför bankade i elementet och verkade behöva hjälp gjorde inte saken bättre. Ringde polisen som kom till undsättning. Låssmed och ambulans kallades in. Som tur var verkade det inte vara någon större fara med tanten då polisen for iväg efter någon timme och sedan även den tomma ambulansen.
Var ju även lite sliten från Åbo-kryssningen iförra fredagen då jag var vaken till halv fem på morgonen.

Nåja, gick och la mig vid 23-tiden igår och slog upp mina blå vid 05.30 imorse. Blir nog en lur fram på dagen innan vi åker på kräftskiva i Eskilstuna.

Lägger in en bild på gårdagens middag då sambon ♥ och jag hade fredagsmys:



//ΕΛΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0