Hade sovmorgon idag...

...ända till kl.07.00, skönt med tanke på att jag igår vaknade vid 06.00.
Nåja, vad innfattar dagen idag då tro? Vi får väl se.
Måsten och borden sköt jag åt sidan igår, hade en riktig slappardag. Och vad innebär då slappa för mig; tydligen att laga ett gäng matlådor till mig och sambon, baka en äppelpaj och ett gäng muffins. I övrigt så blev det en hel del sitta framför datorn, en film på tv och jaga den största spindel jag nånsin sett känns det som över hela vardagsrummet. Nackdel med att bo i marknivå att få in alla dessa oinbjudna gäster.
Ska strax in i duschen och sen hoppas jag att sambon inte vaknar alltför sent eftersom jag redan nu är lite frukostsugen.

Undrar om väninnan fick något napp igår?

//ΕΛΑ

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaha ja, jag är bra på svamp men du på datorer...hur fick du till det där med väninnan??? Så vill jag oxå ha på min blogg!!!

2010-09-26 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0